Helg.

Helgen är här och jag jobbar hela. Gör inte mig så mycket, ser fram emot löning nästa fredag. Carlsson är nämligen ledig, så jag tror minsann att champagnen ska korkas upp och att jag ska tvinga med Carlsson på att skaka sina lurviga. Kommer inte ens ihåg när jag dansade sist. Men innan helgen kommer det fem dagar då jag också är ledig. Jag tror att mosters älskling ska komma till stan, så jag ska nog ta med honom till badhuset eller något annan roligt. Gröna Lund var ju ingen höjdare förra året, den stackarn var livrädd och när han väl vågade åka, var det dags att åka hem... Annars till veckan tänkte jag bjuda in mig själv på middag till Fia och Claes. Och så ska jag nog ta en tur ut till Ösmo för att använda mitt presentkort på massage och kanske samtidigt övningsköra lite med mamma. Åh, vad det ska bli skönt att vara ledig. Inte för att det är jobbigt att jobba utan bara för att det var evigheter sen jag var ledig så många dagar i rad.
Nu ska jag dricka kaffe och sen bär det av till Kung Carl.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0