Gulligt gest.

Max, en av mina nya kollegor hade tydligen pratat med vår chef om att han tyckte att jag borde uppmärksammas för ett bra jobb häromkvällen. Ni, vet, då jag fick fullt hus. SÅ när alla andra fick en biobiljett så fick jag två. Han är väldigt rar Max.

Fick dessutom min lönespec idag från HKC, det var en smärre chock. Jag jobbade tre dagar under april och enligt lönespecifikationen så ska jag få ut lite mer än 12000:- Pratade med en av mina kollegor och undrade hur det kunde vara möjligt, men vi redde ut problemet fort eftersom man är inte räknar från den första till den sista varje månad utan från den 15:e och en månad framåt. Skönt, slapp man fundera mer på det.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0