FC* here I come!

* Farsta Centrum
Visst seru! Är uppe med tuppen för att åka till Farsta för att shoppa, wihoo! Men jag vet hur det här kommer gå... Eftersom jag har ett hum om vad jag vill ha/behöver så kommer jag inte hitta det. Måste in på systembolaget en sväng och handla lite vin till kvällen när lillebror och Carlsson kommer för att käka thaimat. Myspys!

En annan sak som hände i natt var att Göran ringde kl 04:35 i natt och undrade om han fick komma förbi? Eh, skulle inte tro det. Mitt i natten och packad. Jag tror jag avstår! Trots att jag avbjöde Görans inbjudan till att bjuda in sig själv så fick jag ett sms från hans flickvän. Jag citerar: Dags för dig att inse att du aldrig kommer få min pojkvän! Tycker det är lite märkligt att hon skickar detta till mig kl 06:50, alltså ca 90 minuter efter att Göran frågat om han får komma förbi. Ska jag svara på hennes sms eller inte? Jag tror faktiskt inte att jag engagerar mig i det. Kunskap är makt sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0