En vanlig tisdag.

Igår var det en helt vanlig tisdag, jag och mamma tog bilen till Enköping för att hämta Johannes, åkte till Sollentuna Centrum för att presentera två av de mest betydelsefulla personerna för varandra, alltså Carlsson och Johannes (4.5år). Dom klickade direkt och är nu vänner men inte bästisar.
Åkte från SC hem till Fia och Claes för att käka middag som som jag bjudit in mig själv på. Köttfärssås och färsk pasta, mycket gott! Systers magen har börjat peta ut mera nu och hon har ungefär gått halva tiden nu. Pyret är beräknat till i början av Oktober och jag håller verkligen tummarna för att det är en tjej. Kommer givetvis älska bebisen oavsett kön!
Bättrade på sminket efter middagen och tog pendeln in till Söder för att möta upp en hel bunt med fantastiska människor, samtalsämnena var ganska begränsade till sex, mens och galningar. I sann anda så var vi fyra tjejer och två bögar så resten kan ni lista ut själv, inga begränsningar alltså!
Gillar verkligen Carlssons polare My, så skön. HOn säger vad hon tycker och tänker och skulle aldrig säga något hon inte menar. En brud i min smak eller rättare sagt en brud som mig och Carlsson.
Blev en tidig kväll och lika glad är jag för det för jag var helt otroligt trött, somnade ovaggad och vaknade 10 timmar senare.
Nu väntar en kaffe i solen med Carlsson! Det mina vänner är kvalitets tid!

Kommentarer
Postat av: Mr T

förstår inte hur du kan vara avis ;)

2010-05-12 @ 17:16:54
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0