En update!

Igår så hoppade vi Gröna Lund och vi möttes upp på Malmen för ett glas vin innan maten. Väl där pratade vi om Kalmar, för det var det enda samtalsämnet som gick att föra på tal utan att höra kommentarer som: Jag orkar inte eller snälla kan vi prata om något annat... Hur som helst så skrattade vi gott åt delade meningar. Käkade middag på Kackelackan (spanska uttal) och drack Sangria (mums) för att sen dricka lite skumpa i en lägenhet på söder. Ett par massager och även lite vitt vin senare är vi på väg till Soapbar. Äntligen lite VT till mig och Carlsson! Pratade om lite seriösa grejer, alltid bra att jämt ta sånt på fyllan. Carlsson tog sista tåget hem, Lina mös lite med fisken och sen var det hemgång. Lite MAX i magen så orkade man lite till, så det blev en tur tillbaka till samma lägenhet på söder för min del. Man skulle kunna kalla det en efterfest för två, eller så kan man prata klarspråk och säga; Ida fick ligga! Nu ska jag hem och sova. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mr T

way to go!! Wohoo hahaha

2010-05-26 @ 11:32:49
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Ida.

Haha, det var en märklig kväll, men jag fick inte till det på Soap Bars toalett iaf, kunde hålla mig tills jag kom hem. Hahaha!

2010-05-26 @ 12:24:22
Postat av: Maria

Men tusan - snacka på att jag hellre hade velat varit med er än åkt till Enköping. Next time:)

2010-05-26 @ 13:31:54
Postat av: Ida

Maria, du är alltid välkommen! ;)

2010-05-26 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0