Den röda tråden.

Ungefär ca 10 gånger per dag så säger jag kommentaren: Det är inge fel på honom, jag attraheras bara inte av honom. Det finns många trevlig, gullig och snälla killar som visar en intresse, men är man intresserad av dom? Nä, man var visst inte det. Istället så attraheras jag av dom som jag vet är upptagna, svin eller bara inte är bra för mig. En annan sak som känns jobbig är att det aldrig blir som man tänkt sig utan snarare motsatsen. Hursomhelst så ska jag sluta planera och fundera och leva i nuet istället. Det är på nåt sätt skönt att veta att man inte går igenom den här fasen ensam. Jag har alltid Carlsson att hålla i när det blåser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0