Sorry...

Igår var en jobbig dag, bakfull som få och så vägrade jag ligga hemma för att slösa bort en hel dag.

Vi kom iaf ut i förrgår och vi började med några hinkar öl på Clevlander, där snackade vi med killen från Manhattan och några killar från Chicago. Amerikanska män är så märkliga, deras storhetsvansinne stiger dom åt huvudet. Jag och Lina gick vidare  till The Mansion och betalade 50 dollar för att komma in, väl därinne är det så mörkt att man inte ser vad man gör. Stod ut i 15 minuter innan vi gick vidare. Gick återigen bara över gatan för att gå in på vår lilla favoritklubb (som jag fortfarande inte kan namnet på). Där hittade Lina den hysterisk roliga Londonkillen som körde utan kallingar och jag prövade mig fram till killen från Atlanta. Tog en bulle hem, Lina och Londonsnubben skulle sova på hans hotell, men det dröjde väl ca 10 minuter innan det knackade på dörren här hemma. Dom skulle visst sova här iaf, bra idé eftersom hon inte hade sin telefon med sig. Atlantakillen blev en besvikelse och låt mig bara säga så här: Oavsett hur liten snopp dom har så är dom bortfarande lika självgoda. Linas snubbe mådde lite dåligt och ville ta en taxi hem på morgonen vid nio, så då gav jag mitt ligg en order om att ta samma taxi. Yeah, im kicking you out!

Killarna hinner knappt stänga dörren bakom sig innan jag hade en dejt med porslinet i toaletten.

/Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

du skulle inte göra det

2010-03-01 @ 19:19:18
Postat av: Ida

Mamma, jag sa att jag inte lovar nåt jag inte kan hålla... :)

2010-03-01 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0