Som en stock.

Somnade igår runt 19-tiden, bra tid att somna på om ska upp vid halv sex. Vaknad vid halv tolv och trodde att det var dag att stiga upp, förstå den lyckan när jag insåg att jag fick sova i sex timmar till. Tyckte att jag mest låg och vred och vände på mig efter tolv, men tydligen så sov jag. Har fått sms utan att ha hört det. Så kan man drömma att man är vaken? Funderar om jag ska träna eller inte idag. Tränar jag inte idag så blir det i morgon och då har jag en intervju inne i stan. Blev glatt överraskad häromdan när en av mina första kollegor tipsade mig om ett jobb som kommer annonseras snart. Både dessa jobben har väldigt annorlunda arbetstider från det jag har idag. Nu ska jag på med lite smink och iväg till jobbet.
Hittade den här bilden. Haha.


Kommentarer
Postat av: maria

Hej! :) jag är en av finalisterna i Veckans Blogg hos http://hhannaanderssonn.blogg.se. gå jättegärna in där och kommentera dit en röst på mig! ;)

2010-03-25 @ 06:09:09
URL: http://mariasnellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0