Snälla,

Vaknade imorse och försökte ta mig ur sängen på vanligt vis, slutade med att jag fick rulla ur sängen då jag inte kunde stötta mig på armen pga träningvärken i triceps, hoppade över att blåsa håret pga av träningsvärken i axlarna. Kunde inte riktigt hålla i något så tungt som en hårblås över huvudet. Frukosten åt jag på stående fot för jag insåg att mina benmuskler skulle vara för svaga för att orkar få upp mig från sittande till stående igen. Att knyta mina skor tog ca 15 minuter då träningsvärken i baksidan på benen höll på att ta kål på mig. Ute i trapphuset så hasar jag på rumpan ner för trappen så att jag inte risker livet genom att tro att mina ben ska klara av hela min kroppsvikt. Nú funderar jag allvarligt talat på att springa in på apoteket för att köpa Zon till mina träningsvärk. Och ska mans e det från den ljusa sidan så brukar det vara dag nr 2 efter träning som brukar vara värst, så jag lever förmodligen inte i morgon.
/DÖD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0