Skattebeskedet!

Är ju som många vet extremt jävla nyfiken av mig. Det är nästan så att jag ligger sömnlös på nätterna här i Solna bara för att jag inte vet om jag fått återbäring eller restskatt. Att veta att beskedet ligger på hallgolvet hemma är en riktig plåga. Detta innebär att när jag jobbat klart idag så kommer jag åka till min bokad intervju inne i stan. Sen förhoppningsvis hämta datorn om Janne är hemma. Ta bussen från Liljeholmen och hem, lämna datan och kolla skatten.
Nu tänker ni säkert, vad kan det spela för roll? Jo, det spelar extremt stor roll för hela min sommarsemester beror på hur mycket återbäring jag får. Om jag ev ska byta jobb så behöver jag ha obetald semester i sommar och då är det inte fel med lite extra slantar.

Väntar fortfarande på svar från intervjun jag hade häromveckan. Men inga nyheter är väl goda nyheter? I eftermiddag blir det ett av stureplanshotellen som jag ska till för intervju. Börjar banne mig bli proffs på att gå på intervjuer. Practice makes perfect.

Blir en lång dag idag, men är ju ledig hela helgen så det kan jag leva med.
/Ida

Kommentarer
Postat av: elin

lycka till kusin :)

2010-03-26 @ 07:11:05
URL: http://exklusivaelin.blogg.se/
Postat av: Ida

Det gick ju bra! :)

2010-03-26 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0