Seg, men lycklig.

Som sagt så skulle jag säga upp mig idag, sagt och gjort. Mycket nöjd med mitt beslut och tror att detta kan vara ett av de bästa beslut jag gjort hittils i mitt liv. Känner mig redan mycket lyckligare. MIna kollegor har tagit min uppsägning på lite blandat vis, förvåning, glädje och misstänksamhet. Överlag så verkar dom flesta vara glad för mig skull, och dom som står min närmast har vetat ett bra tag att jag varit på väg bort.
Nu är det bara att jobba som vanligt de resterande 30 dagarna på min uppsägning, jag är ju inte den som tappar min arbetsmoral bara för att jag har sagt upp mig. Jag anser att om man vill ha en bra referens och ett betyg så måste man göra allt helhjärtat ända in i slutet. 

Det som är roligt med mitt nya jobb det är att det ligger mitt i smeten och förhoppningsvis så kommer vännerna  kika in och säga hej när dom är ute och gör stan osäkert. 

Idag så började jag dagen med att träna, körde Bodypump i Liljeholmen, en snabb lunch på Espressohouse och sen in till jobbet. Sov dåligt natten till idag av lite olika anledningar och så hård träning på det gör att kroppen och huvudet inte är på topp. Ser fram emot att få sova ut länge i morgon.
Att se fram emot är AW med Carlsson i morgon. Kändes som evigheter vi var ute även om det vara var i fredags. Självklart ska vi till Malmen och sen får vi se...
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0