SAKNAR.

Röda tråden i mitt liv är vad jag saknar.

-Fröken Carlsson.
-Fröken Wiklund.
-Ett roligt jobb.
-Mannen men stort M.

Jag förstår inte varför allt ska vara så svårt? En bästis i Miami, en annan i Teneriffa. När jag nu besämt mig för vad jag vill göra så finns det inga såna jobb att söka. Mannen med stort M, han ska vi inte ens börja prata om. Om han är mysig och gullig så är det definitivt något annat fel på honom. T.ex. nån konstig hobby. Eller så är det någon som gillar mig och då blir jag banans-rädd eller äcklad och drar mig ur. Det är ju inte alls svårt det här! Jag har slutat letat nu och lever på kärlek via andra istället- verkar funka rätt så bra.
Tur att man har Karl-Oskar som håller en sällskap under dom långa nätterna... Bättre än inget.
/Tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0