Räddningen.

Igår när jag trillade hem från jobbet var jag trött och mådde illa, öppna dörren till lägenheten och då hade bilderna som jag skickat in för framkallning kommit. Mådde genast mycket bättre! Så fram med silverpennan, klistermärken, fästkuddar och minnesboken för att sätta tänderna i lite pyssel. Hur roligt som helst, dessvärre så tog fästkuddarna slut och jag var tvungen att lägga mig. Man blir lite nostalgisk av att titta på gamla bilder och minnena kommer snabbt tillbaka. Läste lite ur Jag är Wanted innan jag somnade och drömde hela natten om att jag var jagad av polisen. Givetvis så var jag en mästerskurk och kom undan. 

Förhoppningsvis så kommer Carlsson för att käka med mig senare ikväll. *håller tummarna* 

Kommentarer
Postat av: calle

läste det lite för sent =(

2010-03-20 @ 21:25:09
Postat av: I

Jag flörtade med köket, eller snarare utövade utpressning och fick mig en gigantisk skagentoast!

2010-03-20 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0