Nytt jobb!

I morgon är det jag som säger upp mig efter 3.5 år på Star, känns som en befrielse på otroligt många sätt. Framförallt så ser jag fram emot att vara ledig mer och bara ansvara för mig själv igen. Jag ska gå tillbaka till att jobba natt igen och samtidigt plugga så jag får högskole kompetens. Kommer förmodligen jobba extra lite dagtid för att träffa människor och för att dryga ut kassan lite. Ser verkligen fram emot att starta om på nytt, få nya kollegor, nya arbetsuppgifter och framförallt en ny miljö. Att jag dessutom halverar min restid till jobbet är också ett stort plus! Åh, jag är så lycklig!! Ska utnyttja min ledig tid mer nu, och först ut på tur är en tur till Luleå för att hjälpa pappa sälja huset. Känns som en god gärning även om det är lite vemodigt att rensa ur sitt barndomshem. Men det är ännu mer vemodig för pappa min som bott där de senaste 40 åren... Nu ska jag försöka smälta den här goda nyheten och suga på karamellen länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0