Morgonpasset.

Första tidiga passet sen jag kom hem från semestern, hade extremt svårt att sova på grund av att Simon (facelicker) har varit helt crazy hela natten. Gav upp 40 minuter innan klockan skulle ringa och tog en skön lugn start på dagen. PÅ jobbet var det fullt upp och jag passade på att ta ut lite timmar för att träna och fika med Carlsson. Givetvis efter att vi hade fått ordning på alla rutinerna. Jag och C solade en sväng också. Så skönt med D-vitaminer.
Varit extremt sugen på korvstroganoff nu i några dagar så jag gjorde slag i saken och lagade mat. Mycket riktigt, lika gott som jag kom ihåg.
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en tidig kväll. Behöver sova ikapp de timmarns som Simon berövade mig på. Är han inte tyst i natt stänger jag ut honom på köksbalkongen. Husefrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0