Kvällen igår.

Vi bestämde oss ganska så tidigt för att det skulle bli en AW. Vi lyckades även lura med oss Zoran till Anglais. Visst seru, vi valde att prova vår gamla pärla igen, var helt dött på en måndag. Vi och två till, dvs de två som jobbade i baren. Satt kvar rätt så länge och då kom Carlsson på den strålande idén om att vi skulle till Labbet. Ställde mig väldigt avigt till det beslutet. Men det Carlsson bestämmer är lag och fyra sekunder senare är vi där. Jag slutar dock dricka sprit eftersom jag ska jobba idag. Där inne så raggar Carlsson upp en Daniel till mig... Så här lät det:Hej, är du här själv? Det här är Sundström och hon är helt fantastisk och singel. Inte ett dugg pinsamt, pratade iaf en liten sund med stackars Daniel. 32 årig Lidingöbo som brukar bo på Scandic. Jag har med andra ord vänt bort uppmärksamheten från Carlsson i två minuter och när jag vänder mig om så sätter jag vattnet i halsen, Carlsson har någon annans tunga långt ner i halsen... Inte riktigt den Carlsson som jag är van vid, till hennes försvar vill jag nämna att hon var VÄLDIGT onykter. Kul att hon kunde bjuda på sig själv, nu kanske jag slipper höra om gången på Malmen när jag var full och hånglade offentligt? Nu blir det jobbet och en kaffe!

Kommentarer
Postat av: Ask

kul att ni har kul när ni är ute.. :)

2010-03-16 @ 21:49:39
Postat av: Ida

Magnus, du har en stående inbjudan att utnyttja närsomhelst! :)

2010-03-16 @ 22:25:35
Postat av: Ask

kan vara bra att veta ;-) får bli när jag inte jobbar då.. ser fram emot att träffa er ute 2045 :-)

2010-03-17 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0