Hem, värdelösa hem!

Usch det är verkligen inte alls roligt att vara hemma. Flygresan gick bra även om den kändes som en evighet. Mamma hämtade mig på flygplatsen och körde hem mig, hon är bra snäll hon. :) Sov några timmar och sen kom återigen mamma. Denna gång hade hon med sig katten också. Passade på att snika till mig skjuts till mataffären för att handla. Gapade ganska så tomt i kylen. Jag, Mamma, Leif och Theo käkade kinamat och när dom kör hem mig så säger Theo (gullungen) att han ska stanna hos mig. Stackaren började gråta när jag skulle gå ur bilen.

På agendan nu står lite hemmamys som jag tänker unna mig eftersom jag har hunnit storstäda lägenheten. I morgon ska jag nog ta en tur till Solna för lite kvalitetstid med en av mina systrar. Har ett par jeans som jag tror kommer passa henne utmärkt. Måste ju rensa lite eftersom jag totalt har köpt 4 par jeans i Miami...

Längtar tills dess att jag får kalla dig Mr Flintstone!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging!

Tur att resan hem gick bra. Lite tråkigt utan dig här. Hur gick det att flyga med förkylningen?? Tro inte att min har blivit bättre då jag simmade idag. Miss you!

2010-03-06 @ 00:51:53
URL: http://mytriptomiami.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kände inte av förkylningen under flygningen som tur var, mer än att jag fick snyta mig hela tiden... Snart kommer ju iaf mamma och pappa för att hålla dig sällis. Det kanske inte riktigt är samma sak ;) Kram kram

2010-03-06 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0