En bra fredag!

Tror minsann att det här kommer bli en toppen fredag. Började dagen med att få en anställningsintervju, det vill jag tacka HM för. Tack för tipset. :) Ikväll efter jobbet så ska jag givetvis ut, ingen fredag utan Malmen. Har vi tur så möter Christos upp oss, var över två år sen vi sågs sist så det känns som om det är på tiden. Mannen med "leather bling" B-) Annars så lever jag fortfarande på eftersviterna från semestern, känner mig oförskämt pigg trots en förkylning i kroppen. Snart på centralen så man kan köpa sin dagliga dos med koffein. Ha en bra dag allihopa, för min kommer bli great!!

Kommentarer
Postat av: HM

Super, visste att du skulle bli kallad dit :) Vi syns!

2010-03-12 @ 19:12:39
URL: http://madamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0