Dagen idag.

Dagen har varit soft, mamma körde mig till Frösunda hem till Fia. Hade planer på att hänga där då hennes blivande man (Claes) firar internationella kvinnodagen tillsammans med 9 andra pojkar/män. Vi hälsade även på deras grannar som har världens sötaste bebis. Noah. Han ser ut som en liten gubbe, lite rynkig i pannan så han ser så där fundersam ut och så ler han så han kisar med ögonen. Bebisar brukar oftast inte vara så söta men han är verkligen det! :) Vi käkade mat från kolgrillen och åt godis. Skvallrade lite som bara systrar och bästa kompisar kan göra. Kollade andra chansen och lyssnade på nio elefanter i lägenheten ovanför. Mysigt.

På vägen hem så pratade jag i telefon, satte mig på tunnelbanan och åkte, passerade gullmarsplan och efter några stationer så tyckte jag att det såg lite konstigt ut. Och mycket riktigt, jag satt vísst på Skarpnäck tåget och inte tåget till Hagsätra. Är nog kanske lite jetlag som spökar?
Eftersom det är så förbannat kallt i det här hemska landet så försöker jag nu tina mig med en kopp te, ska väl försöka ladda lite inför att jobba imorgon. *suckar djupt och ser inte alls fram emot att min semester är över*

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0