Återigen en utekväll.

Igår var sista kvällen ute. Som vanligt så kommer vi inte ifrån en massa snuskigheter och roliga människor. Igår så träffade vi Erik från Philliadelfia som hade åkt ner med sin Harley Davidson hela vägen. Så idag så ska vi åka HD har vi lovat honom. Det här kan ju sluta hur som helst... Vi gick vidare till vår lilla favoritklubb och där var det poledancing tävling. Lina träffade på Londonkillen igen (nu vet vi att han heter Ryan). Miami kännd så litet, man springer på samma människor hela tiden men det är ju bara återigen ett bevis på att världen är liten. En tvåmeters bjässe ville att jag skulle stanna i Miami för att gå på hans fest på lördag, han jobbade som frisör och friserar kända basketspelare. Han tog en massa kort på mig och upprepade samma mantra hela tiden, att jag är vacker och att jag luktar sååå gott. Alltid trevligt med komplimanger. :)
Nu blir det beachen och sen för vi se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0