1:a arbetsdagen.

Har haft massor att göra dagen till ära. Har man varit borta i 22 dagar så motsvarade det ca 150 mail. Dessutom så ska vi byta till officepaketet på jobbet så jag var tvungen att rensa hela mailboxen. Det tog ett tag.

Jag vill att Johanna ska komma hem nu! Hur kunde vi vara så korkade att åka bort utan varandra? Nu förstår jag att det inte kan ha varit så roligt för henne när jag var borta. Jag hoppas på att Lina ska logga in på skype så man får prata lite. Jag saknar mina vänner! 
På tal om asfalt, så har jag sök ett spännade jobb. Det innebär att jag kommer bli borta i 6 månader. Saknar en kvalifikation, och det är flytade i ett tredje språk... Jag håller tummarna och hoppas att ni också gör det. :) 

/Ida  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0