Ytterligare en bra dag.

Vaknade runt 16-tiden och hoppade snabbt in i duschen för att sedan bege mig till Långholmen och lite skrattstock. Underbart väder, lite rosé, mat och framförallt trevligt sällskap. Göran som jag smsade med i natt ang skrattstock var besluten att inte gå men ändå så var han på plats där idag. Var nog mitt sällskap som lockade. Pratade och skrattade gott åt varandra, Lina var även hon i sitt esse. Kanske inte så konstigt om man delat en bag-in-box på två personer? Vi gick från Långholmen till Strand istället och tog en öl, pepsi för min del... Träffade Sandra, en kollega från Star som sa upp sig i samma vända som mig.
Göran och jag pratade lite allvar, vilket aldrig är roligt. Jag vill inte påverka honom på nåt sätt så jag håller mest med honom. Det är inte mitt jobb att fatta några beslut i dagsäget. Bollen ligger hos honom. Det vi vet är att vi tycker om varandra och kommer bra överens på något väldigt märkligt sätt. Två så olika människor som Berit och Göran får man leta efter. Den här veckan har vi träffats mycket, oftare än vad jag träffat Carlsson och det säger ju en hel del... Vi får väl se om det blir av helgen 10-11 juni, jag hoppas på det iaf. Kan nog bli mysigt. :) 
Nä, man kanske skulle jobba lite?      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0