Vem ringde?

Någon som vet vem som detta nummer tillhör? 0762139103. Finns inte med på Eniro och vem ringer mig kl 01.10 på en onsdag?
Anyway, ber om ursäkt för dåligt med uppdateringar. Vi har hjälpa Carlsson att flytta. Någon som är så gulligt o-teknisk som Carlsson får man leta efter. Vi satte ihop alla hennes möbler och drack lite rosé. Lina somnade på badrumsgolvet, vi missade det sista tåget tillbaka till stan och fick ta en bulle. Carlsson fick det iaf väldigt fint och balkongen är ett av mina smultronställen i sommar.
Igår jobbade jag hela dagen och var helt slut i kroppen efter att ha krypit runt på golvet och skruvat ihop möbler. Idag jobbar jag bara 4 timmar och sen får det vara nog för den här veckan. Har inga spikade planer för kvällen så vi får se vad som händer.
Imorgon så har jag äntligen klipptid, tiden går så fort så att det var två månader sen sist har jag knappt reagerat på. Nu på med lite smink och så iväg till jobbet!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0