Världen krymper!

För ca två år sen så var jag på min första och sista nätdejt. Efter att jag hade tagit en promenad med den här killen som var söt och gulligt men med dåligt självförtroende så visade jag en bild för Carlsson. Det visar sig då att hon har träffat den här killen ett tag men att det rann ut i sanden. Mellan mig och Freddie så kan vi säga att jag dissade honom en gång och när jag smsade honom några dagar senare så sa han att han trodde inte jag var intresserad så han hade börjat dejta andra. Tre dagar senare alltså. Idag pratar jag med Lina och hon undrar hur långt det är till Vinterviken från Liljeholmen. Jag undrar lite varför och hon säger att hon ska ev på en filmkväll där. Hos någon som heter Fredrik. Då frågar jag lite försynt vad han har för email och alias på Match.com. Höll på att smälla av när jag inser att detta är samma kille som både jag och Carlsson har träffat... Vi får väl se hur Lina väljer att göra, skulle tro att hon hoppar den dejten? Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0