Vaknade.

Efter en rolig kväll igår så sov jag länge idag, bra det eftersom jag går på min nattvecka idag. Sovit som en prinsessa och dröm helt sjuka sexdrömmar. Saker so aldrig skulle falla mig in. Ligger nu och kollar på matchen mellan Holland-Danmark och förundrades över att det varit så tyst i mobilen idag. Den känslan varade i ca fem sekunder innan jag fick ett sms. Göran ska tydligen få tag på mig? Vad det nu innebär? Han säger till sin flickvän att jag har varit kär i honom i evigheter och jag vägrar förstå att han är upptagen och inte intresserad av mig. Då kan man ju fundera över varför han inte njuter av lugnet och tystnaden. Jag har inte svarat på varken sms eller samtal från i fredags och han hör av sig med jämna mellanrum. Undra vem det är som är kär och inte förstår att jag inte är intresserad? Göran må tro?

Kommentarer
Postat av: Mr T

Låter som du haft en "trevlig" natt då ;)

2010-06-14 @ 15:34:43
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Mr T

Kan nästan tänka mig hur ni håller på ;)

2010-06-14 @ 21:50:31
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0