Typiskt.

Gick och la mig i skaplig tid igår, tyckte att det var märkligt att jag fortfarande var vaken när klockan slog 23. Hade varit på fötterna sen 05:00 så jag borde ha däckat tidigare. Istället så sover jag sjukt dåligt och drömmer konstant om Kronprinsessan bröllop och deras tajta tidsschema. Det är väl normalt? När klockan väl ringer vid 10 så slår jag bara av alarmet och sover tills min mamma ringer och väcker mig. Lite mer än 12 timmar sömn är kanske som vanligt i mesta laget? Nåväl, jag har ju semester?
Idag så ska jag in till stan med mor min, hon har klipptid och hittar inte dit själv. Sen ska jag möta Carlsson efter 16 och hon har fått äran och hjälpa mig välja ett par (två) nya glasögon. Ska jag fortsätta med att köra bil så är det nog ett måste. Så in i duschen och på med ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0