Tralalalalala!

Känner mig som en vänlig själ. Carlsson utropade i förvåning idag att jag faktiskt har empati. Jag är själv väldigt förvånad men samtidigt väldigt stolt över mig själv. Göran har ringt och skickat sms. När jag inte svarat så har han provat ringa Lina. Undra hur länge det ska pågå? Förhoppningsvis så slutar det väldigt snart. Jag kommer aldrig mer prata med Göran någonsin. Hur han ens har mage att anklaga mig för att jag skulle ha gett ut lösenordet till min blogg till hans flickvän? Det är sinnessjukt! Hursomhelst, eftersom hon redan har läst allt och vet allt så finns det ingen anledning för bloggen att vara skyddad längre. Så det är fritt fram för alla att läsa, på gott och ont antar jag. Det är bara synd att jag inte kan blocka vissa personer från att gå in. Men men.
Har iaf haft en annorlunda kväll med tjejerna. Vi fick oväntat besök och Kalle har fått så mycket kärlek av Maria så han kommer klara sig månaden ut. Käkade tacos och ventilerade det stora äckliga samtalsämnet Göran. Nu är det ett avslutat kapitel och det är dags för NEXT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0