Snart så!

Inte många minuter plus ett litet möte kvar nu tills dess att nätterna är slut för den här vändan. Jobbar lite extra den här veckan, både på onsdag och på torsdag. Bra med lite extrapass så min obetalda semester inte svider lika mycket. Får se hur jag gör idag, om jag håller mig vaken hela dagen genom att sysselsätta mig eller om jag sover en stund och träna med Lina ikväll. Allt beror lite på hur lång tid mötet tar.
I natt har jag hållt mig sysselsatt hela långa natten. Det är först nu, 06:50 som jag har två minuter över. Jag är duktigt jag på att sysselsätta mig. Hellre det än bara sitta på arslet! 
Nu blir det lite hotellfrukost som en bra start på min "lediga vecka".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0