Inte bra.

Alldeles för många "fel" människor som läser bloggen, detta förstör ju givetvis både för mig och er välkomna trogna läsare. Som idag, samtalet jag fick runt 23-tiden skulle jag gärna vilja skriva om. Går inte! Frustrerande, som bara den.

Käkade middag med Lina på TGI Fridays idag, hon åker om några timmar till NYC och där ska hon bland annat jobba men även shoppa åt mig och Carlsson. Victoria Secret ska få öka sin försäljning. Jag ska ha trosor och Carlsson vill ha handdesinfektion gel. Vi är lite olika som ni kanske märker? Haha. Hur som helst så får man passa på när Lina ändå ska åka. Den här förkylningen visar inga tecken på att ge med sig, trycker i mig mängder med mitt special te* och värktabletter för att natten ska kännas okej. Borde egentligen inte jobba men är dessvärre för snål för att vara hemma.

* Receptet på mitt specialte.
-Stort ölglas.
-Massa honung.
-En halv citron med skal som bara delas i typ 4 stora bitar.
-Earl Grey tepåse.

Smaka ganska så surt men det är gott och jag inbillar mig att det gör lite nytta iaf.

Kommentarer
Postat av: Helenah

Krya på dig!! Du får sätta lösenord på din blogg igen,kanske? kram

2010-06-17 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0