Härligt härligt men farligt farligt.

Jag har bestämt mig nu. Kommer aldrig någonsin prata med Göran något mer. Mer än så säger jag inte.
Idag hängde vi hemma hos Carlsson och drack vin, jag Maria och en polare till Maria. Vi hade en del heta samtalsämnen som svin (läs män) och svin. Jag och Maria skulle iaf ut och vi tog en bulle in till Slussen och gick därifrån till Södra teatern, Där mötte Sam oss, hur han kunde veta att vi är vi är fortfarande ett dilemma. Funky ställe men inte vår grej så vi började promenera mot Snaps, där mötte vi T och vi gick till Patricia istället. Livet är väldigt komplicerat just nu och jag önskar att jag visste mer än vad jag gör i dagsläget. Imorgon hoppas vi på sol så vi kan picknicka i Rålis. :)
Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0