Halleluja!

Ni förstår inte vilken härlig känsla jag har i kroppen just nu! Har pratat med båda mina bästisar idag och kommit fram till att här ska det resas! Först ut så är jag väldigt sugen på att besöka Lina och Maria när dom är nere i Saint-Tropez för att jobba. Åka dit på en av mina lediga veckor i Juli låter som sweet music to my ears! Sen så trodde jag och Carlsson att vi skulle klara oss utan en resa till Grekland, men det gör vi inte. Så vi har prelbokat den 16 aug för en sista minuten till varsomhelst i Grekland. Sist men inte minst så blir det en resa till Spanien för att fira att jag passerat 25 år. Så då tar jag med mig alla mina favoriter, Lina, Carlsson och lillebror för en veckas solande och badande.
Mitt löfte till mig själv när jag valde att börja jobba nätter igen var att jag skulle få ut mer av livet och inte bara jobba som en galning. Det känns som om att det faktiskt är ett löfte jag kommer kunna hålla. :) Ingen kunde vara gladare än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0