Gillar't!

Man skulle kunna kalla mig en upptagen kvinna. Inte en enda dag innan jobbet har jag suttit hemma. I måndags så var jag och Lina på bio, tisdags så tränade jag, onsdags så mötte jag Göran på söder, igår åt jag frukost med Göran samt så tränade jag återigen, idag blir det bio med Carlsson och på söndag blir det Gröna Lund med My med flera. Så den enda dagen jag inte har planer är lördag så då skulle man kanske träna igen? Inte konstigt att jag tycker att mina jobbveckor går fort? För övrigt så fick jag besök av Göran med vän i natt, tiden bara flög förbi och vips så var det morgon och dags att åka hem. Pratade med Carlsson och hon insåg att hon var ute i väldigt god tid till jobbet så vi tog en morgonfika på Waynes. Är ganska så trött nu och jag ser fram emot att få sova en stund. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0