Fruktansvärt.

I natt så har Göran ringt, skickat sms samt talat in meddelande på mitt mobilsvar. När jag inte svarar så hotar han med att komma hit.
Igår när vi käkade middag så bjöd jag även in Hanna, Görans flickvän. En fantastiskt gullig tjej som har huvudet på skaft men som inte mår så bra. Kan tänka mig att Göran håller på att gå upp limmningen av ovisshet. Hanna vet allt och nu är det istället jag som är sinnessjuk och hittar på massa lögner. Visst, säger jag bara. Hanna har iaf förstått att vi fyra tjejer verkligen vill henne gott och att hon kan lita på oss. Behöver hon något så kan hon bara slå en pling eller skicka ett sms. Jag hoppas bara nu att hon orkar vara stark och verkligen försöker bryta sig ur. Hon kommer hitta någon som älskar henne för den hon är utan att vara otrogen och elak. Hon behöver bara hitta sig själv först.
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0