En lördag.

Åkte som sagt till Sickla för att umgås och grilla lite. Underbart sällskap i form av lillebror, Lina och Carlsson. Lite grillade ryggbiffar och en god sallad, lite extrem högsång till gamla klassiker.
Vi tog en bulle in till Malmen, delade på en flaska rosé och en flaska skumpa. En ny bulle till Slussen där vi mötte lillebror som hade tagit en liten tur till centralen. Carlsson hade nämligen åkt hem med hans plånbok i handväskan. Svårt att klara sig utan plånbok och leg en lördagkväll? Japp! Väl på Patten så kommer inte lillebror in, vakten i dörren där har otroliga attityds problem och borde söka efter nytt arbete. Inne på båten så dansar vi hela natten och vem springer vi inte först in i? Jo, killen som jag hånglade med den där söndagen när vi var ute sist. Sen sprang vi in i Milos som med glädje förklarade att han var på plats med Michel. Jippi... Som tur så såg jag inte dom nå mer den kvällen. Kan ha och göra med vad jag sa, vad vet jag? Sen var det någon som ville mucka med herrn i vårt sällskap, så då fick man styra upp det också. Eller rättare sagt, hota med att få honom utkastad funkade fint. Lite nattamat på donken och sen en bulle hem till Högdalen. Landade i sängen runt 05:30, så det kan man kalla en helnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0