En klass för sig.

I normala fall när jag träffar eller ser någon som är överdrivet full eller aspackad så brukar jag normalt sett bli äcklad. I det här fallet så tycker jag nästa att det är gulligt hur en människa inte kan förstå bättre och beställer in en till öl.
I normala fall när en människa har dåligt bordsskick och äter som en gris så brukar jag normalt sett bli äcklad. I det här fallet vill jag mest be personen äta med gaffeln istället för med fingrarna och torka honom om munnen. 
I normala fall så brukar man få komplimanger om att man ser bra ut, eller är rolig. Men enligt den här personen så är lätt efterbliven en komplimang. 
I normala fall så brukar jag skälla och vilja diskutera allt och inget, men när jag är med den här personen så orkar jag inte lägga mig i. 
I normala fall när jag säger nej så betyder det nej. I det här fallet så innebär det att jag gör saker med en viss person som jag sagt nej och nekat till länge. 
I normala fall så brukar jag inte uppskatta när en person tappar byxorna på Bondegatan. I det här fallet så är det ganska charmigt.
I normala fall så brukar jag inte ligga med upptagna killar i lägenheten som de delar med sin flickvän, i det här fallet så är det just det som jag gör.  
I normala fall skulle jag aldrig försvara någon som druckit för mycket och blir utslängd från krogen. I det här fallet så förstår jag inte alls vad vakten pratar om.
I normala fall så gillar jag långa, mörka killar med kort rufsigt hår. I det här fallet så är långt hår, kort och i sämre fysik konstigt nog något attraktivt.
I normala fall så brukar jag ligga och lyssna på snarkningar för att jag inte vill väcka personen i fråga. I det här fallet så tvekar jag inte en sekund innan jag petar personen på axeln och ber personen vända sig om.
I normala fall så brukar jag vilja veta allt. I det här fallet så är jag hellre lyckligt ovetande.

Så vem pratar vi dom om?
GÖRAN, så klart!

Kommentarer
Postat av: Anki

Behöver jag ens kommentera detta?!? Det finns människor som lever med att bli misshandlade trotts att dom tidigare sagt att dom skulle gå vi första slaget... Jag säger det igen, DU ÄR VÄRD BÄTTRE!!!! Kram

2010-06-03 @ 06:30:28
Postat av: Anonym

Åh, jag vet! Men tack iaf för att du påminner mig. Kram

2010-06-03 @ 06:38:35
URL: http://bravader.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du har varit hemma i MIN lägenhet med MIN pojkvän!! Och du välj dina vänner bättre!! Tror du på riktigt att MIN pojkvän skulle lämna mig för dig, kom igen nu för fan.... Han kommer ALDRIG lämna mig för någon som dig!!

2010-06-11 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0