Att blogga.

Att blogga är fantastiskt på många olika sätt, man får ventilera sig, beklaga sig, vara överlycklig och framför allt så kan man gå tillbaka och läsa för att minnas. I nuläget så kan jag inte skriva det jag vill skriva, givetvis så kommer det läsas av en person och jag vill ingen något illa. Funderar ärligt på att börja blogga under ett annat domain och bara bjuda in er som jag vet läser för att ni tycker att det är underhållande. Jag vill inte att min blogg ska användas för en viss persons vinnings skull. Åh, jag förstår att jag är luddig men jag kan inte förklara mer. Inte här iaf.

Kommentarer
Postat av: hm

Hah! Då får du inte glömma mig, tycker att du är väldigt underhållande indeed :) Du, det är bara lära dig ett annat språk och börja blogga på finska, du skulle säkerligen bli en succe under en finsk domain...

2010-06-12 @ 19:00:57
URL: http://madamz.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, det är möjligt... Känna bara som ett enormt projekt ;)

2010-06-12 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0