Åh?

Vet varken in eller ut. Vad ska jag göra? Sluta eller fortsätta? Av erfarenhet så vet jag att sånt här brukar sluta illa. Sen är väl frågan vad behöver jag? Mår jag bra av det här? Vill jag fortsätta? Så många frågor och inga svar. Jag älskar mitt liv just nu, otroligt socialt och mina bästa vänner gör livet helt underbart. Känns som en stor skillnad från typ tre år tillbaka när, i en tid då jag ännu inte kände Carlsson och Lina bodde i Linköping. Dagarna när man faktiskt bara är hemma och rullar tummarna är lätträknade eller i stort sett obefintliga. Så varför sluta med något i dagsläget om jag faktiskt känner mig nöjd och lycklig? Fortsätter helt enkelt ett tag till och så får vi se vad det leder till?
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0