Utmärkt dag!

Så härligt att vakna och titta på telefonen och i samma sekund se sin bästis ringa. Hennes planer hade ändrats och då ville hon givetvis hänga med Bugge, som för övrigt är mitt nya smeknamn. Frågor på det? Inte, bra då fortsätter jag!

Vi tog en tur till Sollentuna Centrum där vi käkade middag och pratade om oilka sätt att dö på. Vi är inte finkänsliga vi eller? Sen fick jag äntligen handla för mitt presentkort som jag fick när jag slutade på Scandic, det blev två urtjusiga kuddar till soffan samt en snyggare pump att ha diskmedel i. Varför inte. När jag väl stog inne i affären så insåg jag genast att den där pumpen kommer kosta mig betydligt mer än de 149:- som stod på prislappen. Kom nämligen på den brillianta idén om att jag ska måla om mina köksluckor hemma till svart och vitt. I dagsläget är de äggskal/gråa. Inte jättespännande. Så det är iaf det jag ska roa mig med under den kommande lediga veckan. Har insett att jag kommer bo kvar i min lilla etta tills dess att jag hittar någon som jag vill leva med och det verkar dröja så då får jag göra det bästa av stuationen istället. 

Nåväl, efter shoppingen åkte vi till Stinsen och när vi skulle parkera så fick både jag och Carlsson ett CPryck, inget ovanligt när det gäller oss egentligen, men men. Vi letade efter en bra parkering och Carlsson kunde inte bestämma sig utan vi hoppade i princip fram med bilen, så då tog jag saken i egna händer och slog av tändningen och sa att jag tycker vi parkera här. Alltså mitt på vägen. Vi skrattade så tårarna sprutade och drack en kaffe för att återställa vätskebalansen. 

/I   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0