Tiden går.

Kändes som om det var igår som jag gick på min nattvecka, men det var visst redan sju nätter sen. Inte mig emot. Detta innebär alltså att jag nu är ledig en vecka igen, planerna är ganska diffusa. Det jag hoppas på är vindrickande med några kollegor, allsång på Skansen på tisdag och en riktig all-in kväll med von Carlsson.
Nu på morgonen ska jag cykla hem till Högdalen för att betala lite räkningar samt hämta ut ett paket. Hoppas på att få några timmar i solstolen hemma i Högdalen också innan jag återigen ska cykla tillbaka till Frösunda.

Imorgon kväll är planerna luddiga, ev så kanske jag ska träffa Peter eller så kanske jag hakar på utgång till Vickan, jag lämnar det hela ganska så öppet.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0