Tänka sig!

Eftersom det inte var 29C utan bara 22C så kunde jag sova nästa 12 timmar. Detta resulterade dock inte i att jag kände mig pigg och utvilad utan att jag vaknar med huvudvärk. Jaja whatever! Känns som om det är lite svalare idag på jobbet, det lär väl gå över när man börjar städa.

Ser fram emot morgondagen, Carlsson ska kika förbi och vi tänkte sola lite på takterassen i Frösunda, sen har jag sagt att jag ska laga lax i ugnen. Det blir nog som alltid en alldeles strålande dag med min bästis. Min andra bästis har landat i Frankrike nu och redan insett att fransmän är otrevliga. Synd att hon inte kan franska för då brukar de genast bli mer gemytliga.
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0