Skaka rumpa!

Det är vad jag egentligen känner för att göra, men jag jobbar istället. Näst bästa saken... Var inte hemma fören 10 i morse och däckade så fort jag la mig i sängen. Vaknade av samma anledning som jag gjort hela vecka nämligen av att Simon (katten) är in my face och är allmänt jobbig. Nåväl, hoppade in i duschen, sminkade mig och åkte till Östermalm för ytterligare en middag med Carlsson. Idag blev det Capri som också ligger på Nybrogatan. Mycket trevligt, god mat och bra service. En latte innan jobbet på nåt fik som ligger vid korsningen BJGatan/Humlegårdsgatan och sen dags för näst sista natten. 

Här på jobbet händer det inte mycket, har gjort klart det mesta och redan städat lobbyn. Undra vad man ska roa sig med resten av natten...

Lina kommer hem imorgon, visserligen kommer vi knappt hinna ses innan hon åker till Halmstad men vi får se om jag kanske tar en tur dit om jag hinner klart med mitt kök. Carlsson och jag kör förmodligen en utgång på fredag så jag kan ju lätt stanna i Halmstad till fredag. Enda nackdelen är att tågbiljetterna går på ca 1500:- t.o.r. Vi får väl se vad som händer.

/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0