Räddare i nöden.

Är ganska så skönt att det finns människor ser mig som en person som kan rädda olika kniviga situationer. Vi har två tjejer som jobbar extra under sommaren, de är inte lika världsvana som oss andra som har jobbat i branschen länge. Alla situationer är är nya situationer för dem. Det är inte alltid lätt att vara liten och alla var vi barn i början. Ni som känner mig vet att jag inte lindar in något i bomull. Inte så jag jobbar... ;) Idag när jag kommer in så har en av tjejerna stannat kvar för att försöka redan upp sin lilla röra, när hon insåg att det inte skulle gå så inväntade hon mig. Inget märkligt egentligen, hon hade checkat in fel gäst på fel rum. Något som vi alla gjort någon gång. Är dock imponerad över att hon tar ansvar för sin egna röra och inte bara lämnar det. Den andra tjejen hade också ett dilemma. Kreditkorten stämde inte. 2 sekunder senare och promblemet löst. Jag gillar iaf att känna att jag gör någon nytta. Att dom känner att dom vågar fråga mig och att jag faktiskt kan svara. Jag är ju trots allt ny-på-jobbet.

Nåväl, en annan grej är att efter min extranatt på Elite så har det börjat en annan ny tjej som ska lära sig natten. Jag har med andra ord telefonjour för att hjälpa henne med olika problem. Detta alltså efter att ha jobbat där EN natt. Inte för att skryta men jag kanske är något av en naturbegåvning när det kommer till att vara lättlärd?
/I

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Ja,tack, Ida! Du är en STJÄRNA!!! och det vet du!

Så tack för hjälpen igår natt. Men har du märkt att jag INTE ringt dig inatt???



Kram

2010-07-29 @ 05:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0