Peace & Love!

Som ni alla vet så var jag på festival i stort sett hela förra veckan. Jag och Lina blev sambo med Sara och Anders i deras hus, tack för att vi fick bo där. För att vara helt ärlig så har jag inte sett så mycket musik utan mera öltält. Men riktigt roligt var det iaf. Under veckan så jag bland annat lärt mig att Lina kan sitta i barncykelstolen och att det är tekniskt omöjligt att få till det i en duschkabin på 1kvadratmeter när killen är 1meter och 95 cm lång. Man har haft en ömmande bak efter allt cyklade och äntligen fick vi se insidan av Borlänge värdshus. Precis det vi alltid önskat. Finns några saker jag hade kunnat klara mig utan, som semesterkilona samt uttalandet: Det där var du bra på, det här har du gjort förr!

Kort och gott så var vi snygg, fulla, och oemotståndliga! Precis som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Jag vet vem du hade i duschen... Genom uteslutningsmetoden och beskriviningen av killens längd och bilder... Han var våran rökkompis på lördagen! :)

2010-07-07 @ 18:14:28
Postat av: Ida

Haha, inte så svårt att lista ut kanske? ;) Hahaha!

2010-07-07 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0