Lovely

Dagen har spenderats genom minsta möjliga ansträngning. Började dagen med att ligga i solstolen och läste en riktigt bra bok. Bara vanligt vatten heter den. Sen tog vi en sväng till Nynäshamn för en sväng till Ica, jag köpte sololja och körsbär. Hämtade Theo på dagis och sen hem för att steka lite mer i solen. Mat ute i solen, lite bad i poolen med barnen, mamma och syster och som grädde på moset åt vi jordgubbar med just grädde. Har insett att man inte gör annat än att äta när man är ledig så jag bestämde mig trots träningsvärken att jag skulle köra lite crosstrainer. 40 minuter i 26 graders värme är bra jobbat. Svettades som en gris men skönt var det! Nu blir det lite slappande i soffan innan det är dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0