Logiskt?

Igår sov jag nästa 12 timmar och var sjukt trött hela natten. Idag sov jag 4+2 timmar och solade istället och jag känner mig mycket piggare. Så händanefter blir det att göra som idag, bättra på solbrännan istället för att sova. Inne på min fjärde natt nu, så snart har jag kommit över kullen och bara slutspurten kvar.

Igår natt var en intressant natt, dels pga av aspackad/sinnesförvirrad norrman samt besöket av Tomas och Peter*. Tomas hade rakat av sig skägget och såg ut som en osäker 17 åring som fortfarande inte fått hår på snoppen. Båda två var skirfulla men uppförde sig exemplariskt. Hoppas att ni sov gott tillsammans!? 

* Peter heter egentligen något annat.
/I
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0