Italiano!

Carlsson och jag möttes upp på pendeln in mot stan. Vi hade tänkt äta på Vapiano, men det var sjukt mycket folk där så vi gick till en fantastisk Italiensk restaurang på Nybrogatan istället. Åt en gudomligt god risotto med svamp och kyckling filé. Givetvis tillsammans med massvis av parmesan. Ingen alkohol till oss eftersom vi båda skulle jobba. Väl på jobbet var jag på strålande humör, tänk vad lite kvalitetstid med sin bästis kan göra!

Annars så har det varit ganska så mycket fulla på stan idag, ösregnet som vräker ner skrämmer dessvärre inte bort idioterna... Poliserna har också fullt upp. I övrigt så har jag samtalat med killen som kör rondbilen som kommer tors-lör, han hade massor av tid att slå ihjäl och då tyckte han att han kunde göra det här hos mig. Vet inte om jag var lika överens om det. När han frågade om vad min pojkvän tycker om att jag jobbar nätter insåg jag att han försöker luska om jag är singel eller inte. Mitt svar blev: Pojkvän, skit i det, min bästis däremot! Nåväl, han undrade varför jag var så piffig när alla andra nattisar inte är det. Han har ju inte sett mig jobba en söndag, det är uppenbart!

/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0