Igår.

Gårdagen bjöd på sovmorgon fram till ett sen slappade jag framför min ipad och satte sen på mig ansiktet för att dinera med Helenah och Lillen. Middagen blev på den nya grekiska restaurangen vid Götgatan, helt okej men ingen direkt wow-känsla. Sen blev det lite rosé på Malmen och det var då jag kände huvudvärken komma krypande. Stog ut ett litet tag iaf och följde sen med Lillen till pendeln. Därifrån tog jag en bullen till Liljeholmen. Kikade på en film innan jag somnade och vaknade pigg. Drog på mig kläderna för att möta Carlsson i Sollentuna för en kaffe som serverades med en enorm skopa ångest... *suck* / Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad hände med detaljerna som utspelades sig mellan filmen och insomningen?

2010-07-24 @ 18:16:09
Postat av: Anonym

Det undrar jag också

2010-07-24 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0