Förlåt!

Jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera nu, det hela beror på att det är sjukt tidskrävande att uppdatera bloggen via min Ipad.
Just nu så känner jag mig ganska så krasslig, men försöker bortse från det hela med hjälp av Alvedon. Funkar utmärkt i 4 timmar och sen är det dags för ny tablett.
Bor fortfarande i Frösunda, och syster och Claes kommer hem på lördag. Min katt Karl-Oskar har ju också återvänt så numera är även han sambo med oss i Frösunda. Han är som vanligt helt harmlös medans de andra katterna fräser åt honom. Han äger 4rum och kök i Frösunda nu verkar det som. Hans tron är mitten på soffan i skraven, så vi andra får helt enkelt anpassa ochh efter monsterkatten. Lillebror sov över i helgen eftersom han jobbade, lite närmare till jobbet för honom och så fick jag lite sällskap.

Sov i Liljeholmen natten till lördag, var uppe i skaplig tid så jag hann med att dricka en kaffe med Carlsson samt ersätta den flaskan med vin som vi stal i onsdags. Carlsson var inte sen med att utnyttja det faktum om att jag har vissa minnesluckor från onsdagen, men det fick hon igen för. Hon berättade nämligen att hon hade sparkat riktigt hårt på en killes smalben på Soapbar, han hade väl puttat oss och jag kom tydligen på den smarta idén om att vi skulle plocka honom när hon kom från toaletterna. (ja, ni hör ju själva hur smart man bli efter 8 glas vin...) Anyway så sa jag med stor övertygelse till Carlsson om att jag hade läst en artikel i Metro om en man som blev misshandlad på Soap, han hade tydligen fått en fraktur på smalbenet. Helt plötsligt var inte jag den enda med ångest. ät henne våndas ett tag och sen berättade jag att det var ett påhitt.

I söndagsnatt jobbade jag extra på Elite vid stureplan, lugnt och trevligt hotell. Skönt att slippa se misären från Labbet för en natt.

Annars så ångrar jag sjukt mycket att jag skickade ett facebook mail, svaret var bara i princip, TACK! Så nu har vi lämnat det kapitlet bakom oss och jag skriker NEXT!

Längtar till helgen då även fröken Carlsson ska jobba inne i stan, detta firar vi med frukost både lördag och söndag morgon. Vi gillar´t!

Nu ska jag slappa lite på jobbet och prata lite jobb.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Nu har jag haft tid att uppdatera mig lite men jo, det finns frågor på både det ena och det andra. Dejt nästa vecka? ;) kram!

2010-07-30 @ 12:06:26
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Helenah

ps. svara på FB eller sms, jag kommer glömma att kolla här. ;)

2010-07-30 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0