Cozy!

Sov länge idag, 10 timmar sömn på dagen är vad många andra nattisar drömmer om. För mig är det vanligt att sova i minst 9 timmar, andra är glada om dom får 5. Det var mysigt att sova idag, regnet och åskan gjorde sitt till för att min dagsömn skulle bli så bra. Att mitt halsont är helt borta kanske också var en bidragade faktor?

Jag längtar till ikväll då även Fröken Carlsson kommer befinna sig i stan. Jag får alltså sällskap in till stan, middag innan arbetet, frukost efter arbetet samt sällskap hem. Kan det bli bättre? Jo, det kan det faktiskt! Detta gäller både fredag samt lördag! Tur att Carlsson kommer in och ser till att tiden går fortare!

Kan ju säga att det riktigt kliar i fingrarna för att få sätta igång med att fixa köket hemma. Ska bli så härligt att få leka lite Ernst K, som för övrigt är min största idol för tillfället. Värsta mysfarbrorn! Kan inte prata om det här mer för då blir jag bara irriterad över att jag inte kan sätta igång direkt utan att jag måste vänta till på måndag, TRÖK!
/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0