Att minnas.

Semestern är över för den här gången, kan inte gnälla på nåt! Vädret har varit kanon hela tiden, varmt och skönt! Äntligen en riktig sommar! Har hängt med alla som jag vill hänga med, ingen nämnd ingen glömd och framförallt ingen dramatik! Så var har jag gjort då?

- Midsommar på lilla Essingen med Lillebror och Maria bl.a.
- Parkhäng i solen med bl.a. Kusin Elin.
- Kollat på fotboll och blivit askalas full. Lillebror lekte djungeltelegrafen och ringde och berättade det för alla vi känner...
- Gråtit ut i Liljeholmen, varför är fortfarande oklart.
- Varit på Sveriges största festival och sett en av världens största artister, Jay-Z!
- Försökt att fika i en duschkabin på 1kmv med en kille som var närmare 2m lång.
- Hängt med Lina och Johannes på Älvsjöbadet.
- Kastat pengarna i sjön på grönan.
- Familjemiddag hemma hos mig med grillning och jordgubbar.
- Grillat hemma hos Lina med Carlsson och Lillen.
- Dansat mig svettig på Patten ett flertal gånger.
- Fått ett gäng killar utslängde från Soapbar.
- Solat topless i Edsviken och käkat grekisk sallad.  

Framförallt så har jag verkligen vilat upp mig, fått en fin solbränna och känner att livet är på topp. Inget stoppar mig nu!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Mr T

underbart

2010-07-14 @ 14:02:44
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0